ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ2310586150
ΑΘΗΝΑ2109319841
Microsoft Authorized Refurbisher Microsoft surface authorized reseller

Πολιτική Έπιστροφής Προϊόντων

Στην Alfanet Α.Ε. είμαστε βέβαιοι ότι θα μείνετε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Σε περίπτωση, όμως, που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που προμηθευτήκατε, σας εγγυόμαστε την άμεση ανταπόκρισή μας!

Ακύρωση παραγγελίαςΑκύρωση παραγγελίας

Έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας την ίδια ημέρα που έχει γίνει η καταχώρησή της. Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει την επιθυμία για ακύρωση της παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί, αποστέλλοντας email στο sales@alfanet.gr ή επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στο 2310 586 150.

Επιστροφή προϊόντωνΕπιστροφή προϊόντων

Η Alfanet Α.Ε. σας προσφέρει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να προβείτε σε επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, τότε αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο), το αντίγραφο της παραγγελίας που έχετε λάβει μέσω email και το αποδεικτικό εξόφλησης με πιστωτική κάρτα (σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας).

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (όπως έχουν παραδοθεί) και στην αρχική τους συσκευασία. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας:

 

Alfanet Α.Ε.
Βιομηχανικό Πάρκο Καλοχωρίου
ΤΚ 57009 Θεσσαλονίκη
Τηλεφωνικό κέντρο: 2310 586 150

Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

Τα κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη και το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενημέρωσης της εταιρίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 586 150.

Επιστροφή προϊόντος με ζημία κατά τη μεταφορά τουΕπιστροφή προϊόντος με ζημία κατά τη μεταφορά του

Για τη δική σας εξασφάλιση, σε περίπτωση ζημίας από υπαιτιότητα της μεταφορικής, κατά την ώρα της παραλαβής της παραγγελίας σας και πριν την υπογραφή σας, θα πρέπει να πραγματοποιείτε έλεγχο της κατάστασης του δέματος και του προϊόντος και έπειτα να υπογράφετε ότι το προϊόν παραλήφθηκε καλώς.

Σε περίπτωση που δεν είστε βέβαιοι, παρακαλούμε να υπογράφετε παραλαβή με επιφύλαξη και να ενημερώνετε άμεσα την εταιρία μας.

Αν η γνωστοποίηση της προκληθείσης ζημίας δε γίνει κατά την ημέρα της παραλαβής των εμπορευμάτων στη Μεταφορική – Courier, χάνεται το χρονικό σημείο, κατά το οποίο μπορεί να στραφεί κατά τρίτων ο μεταφορέας. Τότε, η Alfanet A.E. αλλά και η μεταφορική εταιρία – courier δε φέρουν καμία ευθύνη για τις συνέπειες της παράδοσης των εμπορευμάτων.

Στην περίπτωση της μη τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης του πελάτη, θα λαμβάνεται ως δεδομένο ότι η ζημία έγινε μετά την παράδοση των εμπορευμάτων.

Η Alfanet A.E., με γνώμονα πάντα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε αυτές τις περιπτώσεις προβαίνει στις ανάλογες ενέργειες προς όφελος του πελάτη, αλλά τα χρονικά περιθώρια και η άμεση ενημέρωση της μεταφορικής – courier είναι απαραίτητο να τηρούνται αυστηρά.

Σε κάθε περίπτωση, η ασφαλέστερη διαδικασία είναι η ακριβής καταγραφή και καταμέτρηση των εμπορευμάτων κατά την παραλαβή τους από τον πελάτη και σε περίπτωση υλικής ζημίας ή απώλειας, να συνυπογράφεται από τον οδηγό του φορτηγού.

Το προϊόν που έχει υποστεί ζημία κατά τη μεταφορά του, παρακαλούμε να μην επιστρέφεται στο τμήμα service μας, αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης για αποζημίωση της ζημίας.

Διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας, ότι με το πέρας όλων των παραπάνω διαδικασιών, το προϊόν θα αντικατασταθεί ή θα επισκευαστεί άμεσα.

Επιστροφή προϊόντος εντός εγγύησηςΕπιστροφή προϊόντος εντός εγγύησης

Τα προϊόντα που συνοδεύονται από εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην εταιρία για οποιοδήποτε τεχνικό έλεγχο, στην περίπτωση που παρουσιαστεί δυσλειτουργία ή ελάττωμα κατά τη διάρκεια της εγγύησής τους.

Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει την εταιρία, ενώ το κόστος επαναποστολής, κατόπιν επιδιόρθωσης ή τεχνικού ελέγχου, επιβαρύνει τον πελάτη. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με κάποια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφοράς προϊόντων και να παραδοθεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις τις εταιρίας.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο).

Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει δεκτό κάποιο αίτημα επιστροφής, θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί και η αντίστοιχη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων RMA

 

Οι Πιστοποιήσεις μας
Γιατί Ξεχωρίζουμε
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Microsoft authorized refurbisher
Microsoft surface authorized reseller
ADISA Accredited Pass
BLANCO
WEEE
ISO 27001
ISO 14001
ISO 9001
×

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies